کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

کائنات ؛ شروع یک وبلاگ شخصی

  • چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵
  • ۲۰:۴۴



یه توضیح کوچیک در مورد وبلاگ کائنات ...



سلام ؛

حال شما؟!؟

چند وقتیه ک داشتم فک میکردم بیام یه وبلاگ بزنم و خاطراتمو بذارم توش (البته سابقه وبلاگ نویسی داشتم روی سرویس های وبلاگ دهی دیگه ک از وقتی با بلاگ بیان و اینهمه گرافیک و محیط عالی و فضا واسه اپلود عکس وفایل و... آشنا شدم (یه خورده تعریف تمجید کنیم همین پست اولی امید است مورد لطف بچه های بیان بلاگ قرار گیریم )(بچه ها به این نوع تعریف تمجید میگن پاچه خواری البته یه سری دیگه هم هستن ک یه چیز دیگه میگن ک من ترجیح میدم نگم چون شاید بازدید کننده های میلیونی کائنات (خخخخ آرزو بر جوانان عیب نیست ) یه فرد خردسال باشه (آخی عمویی مشق ها تو نوشتی اومدی نت :)

اووووووووو چقد حاشیه رفتم ؛ خب داشتم میگفتم چند وقتیه ک داشتم فک میکردم بیام یه وبلاگ بزنم و خاطراتمو بذارم توش ک با بلاگ بیان آشنا شدم و ازوقتی ازش استفاده میکنم راضیم به شما هم توصیه میکنم .... خخخخ (چرا این همه حاشیه آخه !)

این بار دیگه اصل موضوع میگم :

خب داشتم میگفتم چند وقتیه ک داشتم فک میکردم بیام یه وبلاگ بزنم و خاطراتمو بذارم توش بعد تصمیم گرفتم موضوعات دیگه هم علاوه بر نوشتن خاطرات وروز نوشت های خودم بهش اضافه کنم مثل خاله زنکی ها ،تجربیات ،مراسمات ،کتاب وکتاب خونی ،30 یا 30 ،عکس نوشت و... ک ایشالا توی آپدیت های بعدی مشاهده خواهید کرد .اسم وبلاگم ک از اونجایی به ذهنم خطور کرد ک یه یارویی پرسیده بود کائنات ینی چی ؟! هرکسی یه جوابی داده بود و تنوع جواب ها زیاد بود منم از اونجایی ک بسیار بسیار عاشق چیز های مبهم و غیر قابل فهمم تصمیم گرفتم کائنات بذارم اسم وبمُ . امیدوارم اگه واسه اولین بار میای وبلاگم دوباره هم بهم سر بزنی و نوشته هامو بخونی (لطفا بخون جون مادرت بخون تورو خدا :) اخه ما معمولا عادت داریم توی فضای مجازی فقط شاخ هارو لایک کنیم و واسشون کامنت بذاریم نه اینکه بخوایم یه وبلاگ بخونیم !البته اگه وبلاگ نویس باشی این علاقه هم درونت بوجود میاد که مطالب دیگران بخونی وباعقایدشون آشنا شی ! من وبلاگ نویسی رو به همتون توصیه میکنم !


برای پست اول کافیه - یا حق



  • نمایش : ۷۹۰
  • سمیرا
    موفق باشید
    مرسی
    امیر میم. علوی
    سلام خوش اومدی ممنون از بازدیدت از وبم از مقدمه ای که واسه وبلاک نوشتی بهش علاقه مند شدم امیدوارم وبلاگ خوبی بشه این همه از بیان تعریف کردی نقطه ضعفشم من بگم که بیان رایگان نیست همین اولا کار گفته باشم وبلاگت که حسابی پر و بال گرفت و رسید به روز های اوجش ازت پول میگیره بیان و در ضمن چیزای جاوااسکریپت و اینارم نمیتونی بزاری (دوستان بیان پانشین بیاین منو بلاکم کنیدا صرفا جهت آشنایی بیشتر گفتم) به هرحال امیدوارم باز هم در وبلاگم ببینمت درمورد پست ازدواج هم حرف زیاد دارم ولی وقت نیست فعلا بعدا فرصت شد... یا حق
    سلام
    اره خب رایگان نی همه چیش :)
    مرسی از نظر خفنت :)
    به امید دیدار
    ناشناس
    چن سالته؟
    22 -23 سالم باید باشه دیگه الان
    حوا ...
    خیلی هم عالی :)
    مرسی
    آیدا همتی
    خیلی هم خوب !
    حقیقتا و به جد وبلاگ نویسی از بهترین اتفاقات زندگی من بوده و من بهترین دوستانم رو از این طریق پیدا کردم . چون وقتی نوشته های کسی رو میخونی میتونی تا حدود زیادی با نگرش و طرز تفکر و جنس فکرش آشنا شی :)
    موفق باشید
    دقیقا
    مرسی همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :