کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

سفر خوبی بود ...

  • يكشنبه ۲ مهر ۹۶
  • ۱۲:۴۳

س ف ر



سفر خوبی بود ! شاید کمی تغییر نیاز بود !!!!!!!!!!

صحنه ها :

قبل سفر در گروه تلگرامی دوستام :

من : میخوام برم سفر !

دوست یک : کجا؟

باکی ؟

من:خودم تنها هرجا شد ! ترجیحا جنوب کشور !

دوست دو : کی میخوای بری ؟

دوست سه : باز این فاز غم گرفت !!!!!!!بیخی خی

من : حوصله ندارم ! گفتم برم یه سفر شاید بهتر شدم !

 دوست دو : منم میام

من : مطمئنی ؟

دوست دو : آره

من : فردا بریم ؟

دوست دو : بریم

من : پس بیا پی وی هماهنگ کنیم

دوست دو : باشه

.
.
.
.
 واینطوری شد که با یکی از بچه ها را افتادیم رفتیم کیش ! خوب شد اومد ! من ک حوصله هیچی رو نداشتم ! حداقل اون بود ؛ بلیت اوکی کرد هتل گرفت صب بیدارم میکرد بریم بیرون ، ظهر میرفت خرید ، شبم میگفت باهم بریم بیرون !!!!

خدا خیرش بده ! اون نمیومد من خودم میرفتم شبم بیرون میخوابیدم ! رو یه کارتن ! صبشم پا میشدم برمیگشتم خونه!!!!!!




همین ...

  • نمایش : ۷۳۰
  • ناشناس
    قبلا بیشتر طنز داشت نوشته هاتون ولی الان بیشتر تلخ شده 

    امیدوارم حالتون بهترشه
    اره نمیدونم
    نسیم
    سلام
    منم از این کارا می کنم. مثلا خر می شم تو تاریکی می زنم به دل کوه
    با فلاسک چای و یه تن ماهی و بربری... خودم با خودم
    www.mannevesht73.بلاگفاcom
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :