کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

مجازی

  • يكشنبه ۸ اسفند ۹۵
  • ۲۱:۴۰


ای خدا جانم مده اینقد گیر

جان بگیر از من ولی نت را مگیر

 نور چشمانم چراغ وای فای

وای برهرجای بی نت وای وای

خداییش زیاد به نت وابسته شدیم ؛ هرروز ان ساعت توی نتیم !!!! زشت نباشه یه وقت ! روزای هفته روهم اکثرن کلاس دارم ؛ بقیه روزم که یا خوابم یا توی نت ! فک کنم معتاد شدم :(

حالا باز ما خوبیم خداییش ! بعضیا هستن شاخ مجازین ! اینا ینی دیگه آخرشن ! ان کا فالوور ! ان تا کامنت ! ان تا عکس س...ی ! همه چیشو میذاره توی نت ! کم کم دارم شک میکنم توی ایرانم! والا ! همه اینستاگرام که شاخن و قیافه هاشون خیلی خفه !نمیدونم چرا وقتی میریم بیرون یه مشت آدم کج و کوله لاغر و زشتِ کور کچل و... میبینیم فقط ! اینایی که تو اینستاشاخن کلا نیستن تو جامعه :)
یه نمونش استاد عمل ؛ خانوم ملیکا تهامی عزیزمونه ! ایشون واقعا شاخ مجازین ! از عکس هاش بالباسهای زیرش بگیر تا عکسش توی حموم پخش کرده !!
چی بگم والا ! هی روزگار ! خدایا خودت ظهور کن :)



شعره توی عکس بالایی خیلی خوبه :)))))

آخیش دلم خنک شد یه خورده غیبت کردیم :)))

من الله توفیق

  • نمایش : ۱۱۵۵
  • :)
    عکس پستت خیلی خووبه ...
    مرسی که واضح گفتی فقط عکس پستت خوبه !ینی بقیش چرته :))))))
    yasiii hk
    دقیقا ...
    اصلا وقتی میری اینستاگرام اعتماد به نفست میاد پایین ! والا!
    والا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :