کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

نعمت یا...؟

  • يكشنبه ۱ اسفند ۹۵
  • ۱۲:۴۲




بارون و برف نعمت محسوب میشن یانه؟!؟!؟؟!

+  برفـــــــــــ و بـــــــــارون حس خوبی به آدم میدن واقعا ؛ خوشبینانه اگه بخوایم نگاه کنیم اینا نعمته ولی خب واسه بعضیا ک مشکل دارن نه!!!!بقول حسین خان پناهی : ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺮﻑ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺒﺎﺱ ﻧﻮ ﺧﺮﯾﺪﻥ، ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﺳﮑﯽ ﺭﻓﺘﻦ، ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩﻥ ... ﺍﻣﺎ ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨﺪ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﺑﺮﻑ ﺑﺒﺎﺭﺩ ﺍﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﺷﺪﻥ ﭘﺪﺭ ﮐﺎﺭﮔﺮﺕ ﺑﮕﯿﺮ ﺗﺎ ﻏﻢ ﭘﺎﺭﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﻔﺸﻬﺎﯾﺖ ﻭ ﭼﮑﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﻘﻒ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ... ﭼﺮﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﭘﻮﻝ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻛﻨﺪ ﺑﺮﻑ ﻧﻌﻤﺖ ﺍﺳﺖ ﻳﺎعذاب ؟!؟!؟!؟!؟

چی بگم والا ؟!؟!


+ تازه میگن  اینهمه بارون و ... که میباره ؛مسئولین لطف کردن ابرهارو باردار کردن !!!! واقعا؟! (اگه واسه باردارکردن نیروی انسانی نیاز داشتن من آمادگی خودمو اعلام میکنم )(طرز فکرت رو دوس دارم ولی خب من منظورم اون چیزی نبود که تو فک کردی )





+ولنتاینم گذشت و دختران عزیزمون  کادو گرفتن ولی نمیدونم دادن یانه ؟!! کادو منظورم بود !!!!

کاش میتونستیم یه کاری کنیم علاوه اینکه به یه فرد خاص کادو بدیم یه پولی میذاشتیم کادو میخریدیم واسه اونایی که توان مالی ندارن و یه موسسه ای چیزی پیدا میشد اینارو در سطح کشور پخش میکرد البته نه خرس !!!!

توی اینستا همه دخترا با خرس عکس گذاشتن با کپشن یه روز خوب ، یه ولنتاین دوس داشتنی ، یه کادو خوب ، منو عشقم و... ! تا دیروز یارو ناله میکرد از اینکه هیشکی بامن نیست و من سینگلم و .... حالا نمیدونم یه روزه چطوری عشق پیدا کرده ! تازه مورد داشتیم یارو هنوز رو پروفایلش نوشته بوده سینگل فور إ ور (تنها ومجرد واسه همیشه ) بعد پست گذاشته من و عشقم بهمراه خرس ولنتاین !



_ خدا عاقبت ما جوونا رو بخیر کنه


  • نمایش : ۵۰۱
  • محمد روشنیان
    انقدر شیطنت ادبی نکن :|
    چشم :)
    yasiii hk
    خخخخخ :)
    آمین :)
    :)
    سحر سادات
    ولنتاین خوبه ک
    اره ولی خب من در کنارش گفتم یه سری کارهای دیگم میشه کرد
    مجنون
    سلام
    هرچندهنوزسرتون یه کم بوی قورمه سبزی می ده ولی درکل خوشحالم ازاینکه هنوزخوب می نویسین .
    هنرتونوتونوشتن مطالب (گذشته ازبعضی شیطنتهاتون )تحسین می کنم
    سلام
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :