کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

شش بعدی روزانه

  • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵
  • ۱۸:۲۵


شش بعدی  روزانه



هشدار :

این پست فقط یک نوشته روزانه هستش پس اگه  دوس داشتی بخون


بُعد یک :

سعدی میفرماید :

ای کاروان آهسته ران کآرام جانم میرود / درد درون سینه ام تا عٍند رانم میرود
دنیاچه تکراری شده گاهی تنوع لازم است / با دلسٍتانش میروم با دلستانم میرود
من با رفیقی مهربان در جستجوی یک مکان / وقتی مکانم جور شد نامهربانم میرود

همیشه دوست داشتم سعدی :)

اگه این شعر توی کتاب فارسی میبود معلم هامون معنی میکردن ارتباط انسان با خدا :)))فقط اون قسمت مکانم جور شد رو نمیدونم چطوری درستش میکردن :)

بُعد دو:

بنظرتون علتی داره بعضی نمره های دانشگاه رو نمیذارن رو سایت؟!؟!؟!؟!؟!؟؟! فک کنم میخوان به اولیا گزارش بدن :)


مشروط نشیم یه وقت !!!!


بعد سه :


این بعد خیلی سنگین بود  !به امید اینکه فیلتر نکننمون :)


بعد چهار:

میگن ترامپ ، ورود وخروج ایرانی جماعت رو ممنوع کرده به کشورش ! این یارو چی فک کرده ! مارو از این چیزا میترسونی! نصف دانشمندها وتحصیل کرده هاشون ایرانی الصلن ! والا ! امیدوارم بعد 90 روز تمدید نکننتش هرچند بعید بنظر میاد تمدید نکنه استاد !!!!

آمریکا مارو تحریم میکنه میزنه زیر 5+1 و حالا هم ک ممنوع الورود ! خجالت نمیکشه خودش !؟!؟

به قول شاعر:

رییس با پول میشه لات هفت دولت شم
نسلتونو میخرم با یه جفت کفشم
دست چکو میذارم رو میز تحریم
میگم پنج به علاوه یک کلا چند

بعد پنج:


یکی به این مهدی جهانی بگه خودت تکی یه آهنگ بده بیرون ببینیم چی میشه ! والا ! هی با علیشمس هی با علیشمس!


بعد شش:

واسه اولین بار رفتم یه کنسرت خفن ! حس خوبی داد ولی بعدش افسرده شدم نمیدونم چرا ؟! فک کنم بدنم عادت نداشته یهو همچین شوکی بهش وارد شه و چند ساعت خوش و شاد باشه ! نمیرم یهو ؟!؟!؟!؟؟!



  • نمایش : ۴۵۳
  • زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
    :))))
    خیلی حرف دارم برات بزنما اما فقط خندم گرفت :|
    :)
    گریزان هستم
    به احترام معدات سکوت:|
    :|
    جملک نویس
    سلام
    درمورد رئیس جمهور قبلی یکم بیشتر دقت کنید
    به نظرم موضعتون اشتباس
    راسی به روزم
    التماس دعا
    هرکس یه نظری داره بالاخره :)

    yasiii hk
    مهدی جهانی که تکی آهنگ دوسه تا داد بیرون که !
    ِاِ واقعا؟!؟!؟!؟
    ندیدم من !!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :