کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

رپ

  • چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵
  • ۲۲:۰۴




مقدمه : رپ؛ یه نوع موسیقیه و همونطور ک همتون میدونید یه نوع موزیککه سیاهپوستان آمریکایی برای مبارزه باتبعیض نژادی ازش استفاده میکردن وبعد پیشرفت کرد ولی در واقع الانشم یه نوع صدای اعتراضیه.


واما بعد :

من خودم طرفداررپم .بنظرم علاوه بر اعتراضی ک میتونه نهفته داشته باشه توخودش ؛چون برخلاف پاپ ک فقط چندجمله وشعر محدود میشه توی یه آهنگ 3-5 دقیقه ای چپوند ؛توی رپ میشه هزارن کلمه و جمله گفت واسه همین میتونه حتی یه داستان رو با رپ به گوش مخاطب رسوند بعلاوه اینکه ریتم خاصی ک داره منو تحت تاثیر میذاره و حالمو خوب میکنه و....

شما چه نوع موسیقی گوش میدی ؟

بنظرم از بهترین های رپ ایران میشه به صادق ،تتلو ،تهی ،یاس ،حصین خلسه ،زدبازی وپیشرو و... اشاره کرد که من خودم پیشرو وتتلو رو خیلی دوس دارم . البته همه این رپکن ها یکی دوتا موسیقی فوق العاده دارن ک واقعا خیلی خوبه .رپر های خارجیم خوبن واقعا مثلا tyga -eminem-2pac و... عالی هستن بنظرم .


شایدم ربطی به شخصیت و درون ادما داره نوع موسیقی ک گوش میدن وخوششون میاد ؛ نمیدونم واقعا !

این پست رو تقدیم میکنم به بخش خاله زنکی های وبلاگم :) واقعا خاله زنکی بود ها


  • نمایش : ۴۳۸
  • مهراد رحمانی
    دمت گرم
    فقط حصین
    بعد پیشرو و بهرام
    بعد سورنا


    به وب منم سر بزن
    اوهوم اونام خوبن
    زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
    واتز دِ مینیگ رَپ؟ 
    اووووو مای گاد

    ای ام ویندو
    دختر خوب
    زیاد حال نمیکنم...
    جواشیش زیاده...!
    سنتی و پاپ میگوشم...
    میگم ک شاید ربطی به شخصیت و درون آدمها داشته باشه

    پاپ میشه گوش داد ولی سنتی ک دیگه خیلی ....
    ... ...

    من نمیتونم بگم که از یه سبک خاص موسیقی خوشم میاد چون امکان داره از یه سنتی خوشم بیاد یا رپ جاز پاپ کلاسیک

    اما در کل خواننده هایی که همیشه فورتمن

    ایران) پاپ:یگانه    سنتی:شجریان پسر       رپ:هیشکی

    خارج) بردی و امینم

    بجز سنتی بقیشون خوبن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :