کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

حوصله ندارم ...

  • شنبه ۲ ارديبهشت ۹۶
  • ۱۸:۴۸





سلام ؛
حوصله هیچی ندارم نمیدونم چرا ؟!؟!؟؟!؟! گفتیم این ساله نو میشه  منم حالم بهتر میشه ولی مث اینکه همچین خبرایی نیست ! خدا بد جور گذاشته تو کاسه کوسه ی ما !!!!!!!

والا بخدا ؛ از اول سال یه اتفاق خوب واسه ما نیوفتاده ک امیدی داشته باشیم به بقیش !!!! میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست .

ما دست رو هرچی میذاریم کلا خراب میشه ؛ کار ، دوست ، رفیق ، درس و... ! ینی علاوه بر یه رگ شیرازی که دارم (شیرازی نیستم ولی فک کنم یه رگ و ریشه ای داشته باشیم ؛ اخه ادم اینقد بی حوصله وتنبل ) هرچند مشکل فقط همین نیست بد شانسیم همرامه ! طوری که دست بذارم رو طلا خاک میشه ! بقیه دست میزارن رو خاک طلا میشه واسه ما برعکسه ! به قول یارو گفتنی مال ما خار داره !!!!!!

اینطوری نمیشه باید یه خاکی بریزم سرم :/

+ اتصالات  بعدی پست :

 ینی صمیمی ترین دوستام صمیمی ترین آدمای زندگیم و شاید بهترین آدمای زندگیم الان نیستن کنارم شاید چون خودم خواستم !

حوصله هیشکیم ندارم ؛ الان تو بحرانم ! بحران 23 سالگی ! اصن بحران خوبی نیست ! ترجیح میدم یه سال برم جلو یا شایدم برگردم عقب !

از عدم پیوستگی نوشته هام فک کنم مشخصه که ذهنم ساختار نداره و همه چی قاطی پاتیه !

تا پست بعدی بای

  • نمایش : ۲۰۰۵
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
    موفق باشی 
    مرسی
    زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
    چ جالب منم تو 23 سالگی دچار بحران گریز از دوستان هستم هم صمیمی هم غیر صمیمی :))
    پس بحرانه همه گیریه !!!!
    مجنون
    سلام
    امیدوارم روزهای زندگیتون به بی حوصلگی  نگذره  روزهاتون شادشادوقلبتون سرشارازایمان ویقین  به ذات خداوندیکتاباشه

    سلام .تنکس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :