کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

عشق ...

  • جمعه ۲۱ مهر ۹۶
  • ۱۴:۱۸


مقدمه :

عشق یه کلمه نیست یه دنیاست . دنیایی که  اسمشو خیلیا با بعضی هوس هاشون خرابش کردن ؛ کاش یاد میگرفتیم عشق مقدسه عشق پاکه عشق ینی ازته دل خواستن ؛ واسش جنگیدن ؛ ناامید نشدن و... برای رسیدن به یه هدف ؛ که این هدف میتونه یه نفر یا هرچیزی باشه !نمیدونم تو زندگیتون شده عاشق یه نفر باشین یا نه ولی واسه من اتفاق افتاده ؛ من یکی رو با تمام وجودم دوس دارم ؛ اسمش نه هوسه نه تفریح ونه این مزخرفات ک امروزه بین اکثر دخترپسرای جامعه اتفاق میوفته ! طرف با یکی دوسته باش کات میکنه فردا بایکی دیگه پس فردا از یکی دیگه خوشش میاد ؛ یه هفته دیگه یکی پول دار تر میاد یه ماه دیگه یکی خوشتیپ تر و این چرخه تا اخر ادامه داره ! این اتفاق دو مشکل خیلی بزرگ بوجود میاره اول اینکه طرف نمیتونه به هیچ کس اعتماد کنه دوم اینکه نمیتونه یه زندگی رو تا اخرش با یکی ادامه بده چون مدام فک میکنه شاید اون یکی بهتر بود شاید با اون یکی زندگیم بهتر میشد ولی رابطه نباید اینطوری باشه !!!!!!!!!!!! رابطه رو باید بایکی شرو کنی ؛ باهاش برنامه آینده رو بچینی با هاش ؛ حرف بزنی باهاش حالت خوب باشه و... این رابطه روز به روز بهتر میشه روز به روز عشق بیشتر توش جریان پیدا میکنه مثل قدیما ! مثل ازدواج های سنتی و... که شاید ایراداتی بهش وارد باشه ولی وقتی زندگی رو شرو میکردن شاید زیاد همدیگرو نمیشناختن ولی روز به روز بیشتر عاشق همدیگه میشدن !


شاید اگه بخوایم در مورد عشق حرف بزنیم متنهایی میشه نوشت که بی انتهاست هرچی من بگم درموردش تا وقتی که خودتون لمس نکنیدش شاید نفهمیدش  پس بقول مولوی :

در نیابد حال پخته هیچ خام/پس سخن کوتاه باید والسلام


اصل ماجرا :

عشق واسه من یه نفره ؛ عشق واسه من آ ی د ا ست .کسی که عاشقشم و واسش هرکاری میکنم کسی که باهاش حالم خوبه کسی که دوس دارم به بهترین ها برسه کسی که غیرت دارم روش و...

بین ما اتفاقات زیادی افتاده ؛ اشتباهات زیاد ؛ تفاوت سلیقه ؛ تفاوت بعضی افکار و...  ولی من هرروز بیشتر از گذشته دوسش دارم و تمام تلاشمو میکنم که بهترین باشه .


امیدوارم اگه یه روز اینارو خوند همیشه یادش باشه که یکی تو این دنیا هست که از همه بیشتر دوسش داره و واسش هرکاری میکنه یکی که عاشقشه .

  • نمایش : ۴۳۶
  • مجنون
    سلام
    منم میگم عشق یعنی کمال هرچیز
    وهرکی به عشق برسه یعنی به کمال رسیده امااینوهم بدون که این رسیدن خیلی دردداره بااینکه حال آدموخیلی خوب می کنه
    امیدوارم همیشه حال دلتون باعشقتون خوب باشه.
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :