کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

نیاز به سفر

  • جمعه ۲۴ شهریور ۹۶
  • ۲۲:۴۵



نیاز به سفر ...


دوباره یه جوریم !؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!!! فک کنم نیاز به یه سفر دارم برای ریکاوری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر چند دانشگامم شرو شده ولی خب یه هفته نباشم فک نکنم مشکلی پیش بیاد ! الان مشکل اینجاست که با چی برم سفر ؟! اصن کجا برم ؟! نمیدونم والا !

کلا خوش نمیگذره بهم ! نمیدونم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجیبه ! حتی خنده های قبلمم ندارم ! واقعا عجیبه  به قول شاعر :

چندماهه که بی تو حافظ نمیخونم / از خنده هام پیداست که خیلی داغونم

ولی خب یحتمل بایه سفر همه چی خوب شه شایدم نشد ! نمیدونم !

* چند وقت پیش یه مصاحبه از مهران مدیری دیدم میگفت من هیچ کاری با نت ندارم نه تلگرام دارم نه اینستا نه هیچی دیگه ! گفت پیشنهاد میدم 15 روز اینارو بذارید کنار از زندگی لذت ببرید ! شاید الان من باید این کار بکنم !

ینی کلا همه چیمو پاک کنم ؟! زشت نباشه !؟! نمیدونم شایدم کلا دیلیت اکانت دادم  از همه چی ! ولی خب اینجا رو خیلی دوس دارم نمیتونم اینجارو پاک کنمش که ! عجبا! این وب تا وقتی من هستم آپ میشه ! دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره


  • نمایش : ۴۲۶
  • مهندس رضا عباسی
    سلام
    انشاالله حالتون خوب بشه
    دوست داشتین بیاین همو دنبال کنیم
    ممنون
    تشکر
    ناشناس
    چقد تلخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :