کائـــنات

عالم مادی وغیر مادی من :)

میشه یا نه ؟

  • پنجشنبه ۱ تیر ۹۶
  • ۱۰:۱۲




بنظرت میشه یا نه ؟!؟

سوال عجیبیه ؟ میتونی جواب بدی یا نه ؟

شاید بشه شایدم نشه !!!!

اگه بنظرت اوضاع خوب میشه ممنون میشم درستش کنی خودت !!!

شایدم نمیخوای ؟ نه نه تو این مدلی نیستی!

قطعا مشکل از من بوده ! ولی آخه ... !

نمیدونم ینی شایدم تو میخوای من نمیخوام ! شایدم برعکس ...

گاهی اوقات شک میکنم بهت ؟! البته بعد سعی میکنم خودمو قانع کنم!!

خلاصه که بگم بت خیلی فکرم مشغوله این شرایطه ! نمیدونم میشه یا نه ؟ ولی امیدوارم هنوزم ...

(گوشه ای از گفتگوی من با خـــــدا )

بنظرت میشه یا نه ؟!؟

سوال عجیبیه ؟ میتونی جواب بدی یا نه ؟

شاید بشه شایدم نشه !!!!

اگه بنظرت اوضاع خوب میشه ممنون میشم درستش کنی خودت !!!

شایدم نمیخوای ؟ نه نه تو این مدلی نیستی!

قطعا مشکل از من بوده ! ولی آخه ... !

نمیدونم ینی شایدم تو میخوای من نمیخوام ! شایدم برعکس ...

گاهی اوقات شک میکنم بهت ؟! البته بعد سعی میکنم خودمو قانع کنم!!

خلاصه که بگم بت خیلی فکرم مشغوله این شرایطه ! نمیدونم میشه یا نه ؟ ولی امیدوارم هنوزم ...

(گوشه ای از گفتگوی من با خــــودم )

عجیبه که همون چیزایی که ب خودم میگم به خدام میگم ! عجیبه !!!!!!!!!

  • نمایش : ۳۵۳
  • ایدا
    معلومه ک میشه 
    امیدوارم
    یــاسـᓄـךּ ●‿●
    خیلی عجیبه ! :)
    شاید ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    از باختن تا دوباره ساختن ...
    کائـــنات حمایت میکند از :